יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

גרין סקרין ויחסי ציבור



הכנת קליפים ביוטיוב מסוגלת לקחת את העסק שלך צעד אחד קדימה מבחינת השיווק באינטרנט, שהם עולם חדש ומדליק במיוחד של יחסי ציבור, שתמיד היו קיימים בעולם השיווקי.

למעשה, קליפ יכול להיות דבר נפלא במיוחד, עקב כך שכאשר מוצגות תוצאות וידאו של סרטונים בתוצאות החיפוש הרגילות של גוגל, הן גדולות הרבה יותר מתוצאות החיפוש הישנות שכולם מכירים.

חברת Just In Time - יחסי ציבור - Http://www.justintime.co.il היא מהבולטות של הסרטונים מקורם בכך שהאייקון שלהם בולט יותר מאשר שורות החיפוש הוותיקות. תוצאות חיפוש מדיה הן הדרך הטובה ביותר בשביל להתבלט מעל המתחרים בעסק –  שווה בדמיונך אותך מחפש במנוע החיפוש ככל איש הרגיל לעשות את הפעולה, שהרי מנוע החיפוש האמריקאי הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר באינטרנט יחד עם מנוע Bydoו האהוב על הסינים  זה תקופה לא מועטה,  ושווה בדמיונך כיצד ועד כמה מתמקמות תוצאות קליפים מעל כל הנקודות.

הסיבה לגרין סקרין ולכך היא פשוטה – העוצמה של תוצאות קליפים, שמקורם בהפקות מדיה לחיפוש הוידאו, הוא בולט הרבה יותר מתוצאות החיפוש הרגילות.

אחד הנושאים שאתה צריך לשים עליהם את ההבנה במנוע חיפוש הוידאו, הוא נראות ומיתוג ערוץ היוטיוב שלך עם חשיבה להפקה שהינך מעוניין לבנות. נניח והעסק שלך עובד בתחום מסוים וספציפי, משימתךך לגרום לערוץ היוטיוב שלך להדגיש זאת.

קטעי וידאו שמקורם ליוטיוב חייבים להיות איכותיים, שהרי הכנת ערוץ יוטיוב מחייבת תשומת לב מקסימלית לפרטים. אין זה מספיק להיות ראשון הקיימים. עליך להיות גבוה מזה – ולתצוגה פיזית הרבה יותר משמעותית.