יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

יחסי ציבור ע"י מסך ירוק



יחסי ציבור ושיווק באינטרנט על ידי יצירת סרטים ביוטיוב מסוגלת לקחת את העסק שלך צעד אחד לפנים מבחינת יחסי ציבור באינטרנט, שהם סוג חדש ומדליק במיוחד של יחסי ציבור, שתמיד היו פופולאריים בעולם השיווקי.

למעשה, וידאו מסוגל להיות דבר נפלא במיוחד, עקב כך שכאשר מוצגות תוצאות וידאו של סרטונים בתוצאות החיפוש הרגילות של גוגל, הן בולטות הרבה יותר מתוצאות החיפוש הרגילות שכל אחד מכיר.

הבולטות של הסרטונים מקורם בכך שהיופי שלהם בולט יותר מאשר נקודות החיפוש הישנות. תוצאות חיפוש וידאו הן הדרך הטובה ביותר בשביל להתמקם מעל המתחרים שלך –  שווה בדמיונך אותך מחפש בגוגל ככל איש הרגיל לעשות זאת, שהרי גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר ברשת יחד עם מנוע ביידו האהוב על הסינים  זה זמן רב,  ושווה בדמיונך כיצד ועד כמה בולטות תוצאות קליפים מעל כל התוצאות.

הסיבה לכך היא ויזואלית – הבולטות של תוצאות קליפים, שמקורם בהפקות סרטונים לחיפוש הוידאו, הוא גדול הרבה מעבר מתוצאות החיפוש הרגילות.

אחד הדברים שעליך לשים עליהם את ההבנה במנוע חיפוש הוידאו או צילום באמצעות גרין סקרין - מסך ירוק, הוא יופי ומיתוג ערוץ היוטיוב האישי שלך עם חשיבה להפקה שהינך מעוניין לבנות. במידה והעסק שלך פעיל בתחום מסוים וספציפי, אתה צריךך לגרום לערוץ חיפוש הוידאו שלך להבליט זאת.

סרטונים שמקורם ליוטיוב חייבים להיות איכותיים, שהרי בניית ערוץ יוטיוב מחייבת תשומת לב מושלמת לפרטים. אין זה מספיק להיות מוביל הרלוונטיים. עליך להיות גבוה מבעבר – ולויזואליות ויזואלית הרבה יותר משמעותית.