יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

קריינות פרסומות למסך ירוק



הכנת קליפים ביוטיוב מסוגלת לקחת את הביזנס שלך צעד אחד לפנים מבחינת היח"צ באינטרנט, שהם ז'אנר חדש ואטרקטיבי במיוחד של יח"צ, שתמיד היו נפוצים בעולם השיווקי.

למעשה, מסך ירוק וכחול ע"י סרטון עשוי להיות דבר נפלא במיוחד, עקב העובדה שכאשר מוצגות תוצאות בולטות של סרטונים בתוצאות החיפוש הוותיקות של מנועי החיפוש, הן גדולות הרבה יותר מתוצאות החיפוש הוותיקות הידועות.

הבולטות של סרטוני הוידאו מקורם בכך שהיופי שלהם בולט יותר מאשר נקודות החיפוש הרגילות. תוצאות חיפוש מדיה הן הדרך האיכותית בשביל להיות מעל המתחרים בעסק –  דמיין עצמך מחפש במנוע החיפוש ככל איש הרגיל לעשות את הפעולה, שהרי גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם יחד עם מנוע ביידו האהוב על הסינים  זה תקופה לא מועטה,  ודמיין לעצמך כיצד ועד כמה בולטות תוצאות וידאו מעל כל הנקודות.

הסיבה לכך היא פשוטה – העוצמה של תוצאות וידאו או קריינות פרסומות מקצועית, שמקורם בהפקות סרטונים לחיפוש הוידאו, הוא משמעותי הרבה יותר מתוצאות החיפוש הרגילות.

אחד התחומים שעליך לשים עליהם את האצבע ביוטיוב, הוא עיצוב ומיתוג ערוץ היוטיוב של עסקך בהתאם להפקה שהינך מעוניין ליצור. במידה והעסק שלך עובד בתחום מסוים וספציפי, אתה צריךך לגרום לערוץ היוטיוב שלך ליצור זאת.

קליפים שמקורם ליוטיוב חייבים להיות בולטים, שהרי הקמת ערוץ יוטיוב מחייבת תשומת לב מירבית לפרטים. זה לא מספיק להיות ביטויי גוגל המתאימים. עליך לכוון גבוה יותר – ולתצוגה ויזואלית הרבה יותר חזקה.